CriArd
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Shits on Society
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 Jävla skit

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
CriArd
Admin
CriArd



Jävla skit Empty
InläggRubrik: Jävla skit   Jävla skit Empty2009-03-28, 21:36

Idag bögade vista igen, den här gången var det så här att vista inte hade registrerat en ändring jag gjorde (jag ändrade inte något men det trodde vista) så startar inte vista längre.

vista fungerar så här att om du har ändrat en komponent som t ex. grafikkort så måste du stoppa in din riktiga vista dvd för att den ska registrera om i registret med ny cd kod och sånt skit.

har man en bärbar eller en köpt dator så har man bara en recovery skiva så man kan inte köra repair som den vill att man ska göra, utan man får sitta i 3 timmar och prioritera vad man vill göra backup på för att man måste formatera datorn.

nu ska jag formatera datorn, installera vista men den får bara använda 20 gb av hd'n resten ska till ubuntu sen kör jag med det istället


FUCK FOR THE TWO THINGS EVERYBODY HATES!!
FUCK WINDOWS VISTA, FUCK BILL GATES!!
Till överst på sidan Gå ner
KaninHaren

KaninHaren



Jävla skit Empty
InläggRubrik: Sv: Jävla skit   Jävla skit Empty2009-03-30, 00:13

du har inte fattat poängen, man ska inte pilla i vista. Det gör allt själv.
Till överst på sidan Gå ner
KaninHaren

KaninHaren



Jävla skit Empty
InläggRubrik: Sv: Jävla skit   Jävla skit Empty2009-04-09, 17:50

Failure is not an option -- it comes bundled with Windows.
Till överst på sidan Gå ner
KaninHaren

KaninHaren



Jävla skit Empty
InläggRubrik: Sv: Jävla skit   Jävla skit Empty2009-04-10, 23:41

okej nu har jag fått nog mitt fuckade vista buissness med sin jävla windows mail bug gör att man inte kan spela för det skiftar fönster var 5:e sekund! jag sitter atm och lägger en backup till farsans dator för nu ska de installeras XP! Mad Mad Shocked bounce scratch elephant @ (smileys representerar mina känslor för vista buissness)
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Jävla skit Empty
InläggRubrik: Sv: Jävla skit   Jävla skit Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Jävla skit
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
CriArd :: Klagomål :: Vista-
Hoppa till: